Bestellen en betalen

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  2. Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
  3. Hoe kan ik de aantallen van de items van mijn bestelling veranderen of verwijderen?
  4. Ik heb al een bestelling geplaatst, maar wil nog meer bestellen. Betaal ik dubbele verzendkosten?
  5. Wanneer kan ik een bestelling annuleren als ik me bedenk?
  6. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
  7. Waar kan ik de items laten bezorgen?
  8. Kan ik mijn order wijzigen?
  9. Kan ik mijn order annuleren?
  10. Krijg ik een orderbevestiging?
  11. Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Levering

  1. Wanneer wordt mijn order geleverd?
  2. Wat kost het om mijn bestelling te laten bezorgen?
  3. Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
  4. Kan ik sommige items van mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Bestellen en betalen

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Alle producten in de Johnny Doodle shop worden op voorraad gehouden bij Keiretsu Europe en zijn voorzien van het Johnny Doodle logo. Indien u een artikel van de Johnny Doodle shop wilt aanschaffen, kunt u via de categorieën in het menu alle producten bekijken en vervolgens op Johnny Doodle shop bestellen. 

    Het zal dan volgens het standaard bestelproces verwerkt worden.
    - U kunt de artikelen die u wilt bestellen toevoegen aan uw winkelwagen.
    - Als u de items die u wilt bestellen, hebt toegevoegd aan uw winkelwagen, klikt u op "Doorgaan naar Kassa". U kunt zich hierna registreren of afrekenen zonder account.
    - Als u Johnny Doodle shop eerder hebt gebruikt, moet u het e-mailadres en wachtwoord gebruiken die u bij de registratie hebt ingevuld. Als u zich hebt aangemeld, hebt u de mogelijkheid om ons een alternatief adres voor aflevering van uw bestelling te geven. Wanneer u uw bestelling en leveradres hebt bevestigd, moet u bevestigen dat u onze zakelijke overeenkomst voor het winkelen in Johnny Doodle shop hebt gelezen en dat u akkoord gaat met de overeenkomst.
    - Klik daarna op "Plaats bestelling". Nadat u de betaalgegevens hebt ingevoerd en op " Plaats bestelling" hebt geklikt, bevestigen wij uw bestelling door middel van een bevestigingsmail.
    - U kunt op elk moment uw bestelling wijzigen of de volledige bestelling annuleren voordat u op "Plaats bestelling" klikt op de pagina met Bestelgegevens.

  2. Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
    Zakelijke klanten ontvangen tot 500 euro korting op hun aankoop. Een zakelijke bestelling plaatsen werkt hetzelfde als het plaatsen van een normale bestelling, alleen kunt u een kortingscode aanvragen ter waarde van 20%. Deze kortingscode kunt u aanvragen  via 'customer service' onderaan de pagina. Johnny Doodle zal bepalen of u recht heeft op deze korting. Indien u recht heeft op deze korting, zult u deze kortingscode per e-mail ontvangen. Deze kortingscode kunt u bij het afrekenen van de bestelling invullen. De kortingscode van 20% is niet geldig op losse repen, losse fudge zakken, merchandise producten en geschenk- en try out pakketten.

    Bij een aankoop boven de € 500,- is er de mogelijkheid om tegen inkoopprijzen in te kopen en zijn de eventuele transportkosten bespreekbaar, neem hiervoor direct contact op met Johnny Doodle via info@johnnydoodle.nl.

  3. Hoe kan ik de aantallen van de items van mijn bestelling veranderen?

    Als u de bestelling nog niet hebt verzonden, kunt u de hoeveelheid van een item in het winkelwagen veranderen door op "Shoppingbag" boven aan de pagina te klikken.
    Als u uw bestelling ziet, kunt u het bestelde aantal veranderen door een ander getal in het veld "Aantal" van het item dat u wilt veranderen te typen. Als u een nieuw aantal hebt ingevuld, moet u op "Winkelwagen bijwerken" klikken om uw bestelling bij te werken. Indien u een artikel wilt  verwijderen, kunt u op het prullenbak icoontje klikken rechts naast het aantal.
    U kunt het aantal voor een item niet meer veranderen nadat u uw betaalgegevens hebt ingevuld en wij uw bestelling hebben bevestigd.

  4. Ik heb al een bestelling geplaatst, maar wil nog meer bestellen. Betaal ik dubbele verzendkosten?

    Als u nog een bestelling wil plaatsen, betaalt u inderdaad twee keer verzendkosten.

  5. Wanneer kan ik een bestelling annuleren als ik me bedenk?

    U kunt uw bestelling altijd annuleren zolang u uw betaalgegevens nog niet hebt ingevuld. Als uw betaalgegevens zijn verzonden en wij uw bestelling via e-mail hebben bevestigd, kunt u uw bestelling niet meer online annuleren.

  6. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

    Via creditcard (Visa, MasterCard en Maestro) en iDEAL. U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden.

  7. Waar kan ik de items laten bezorgen?

    Bestellingen die op Johnny Doodle shop worden geplaatst, kunnen naar ieder gewenst afleveradres verzonden worden. Het gewenste afleveradres kunt u invoeren tijdens het plaatsen van uw bestelling. Voordat uw u bestelling definitief afrondt, zijn de verzendkosten voor de te plaatsen bestelling zichtbaar. Bestellingen kunnen niet op een postbusadres worden afgeleverd.

  8. Kan ik mijn order wijzigen?

    Nadat de order is geplaatst, is het helaas niet mogelijk de order te wijzigen. Mocht u een verkeerde bestelling hebben geplaatst adviseren wij u om de gedane bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

  9. Kan ik mijn order annuleren?

    Als de bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk de bestelling te annuleren. Neemt u dan direct contact op via ons contactformulier.

  10. Krijg ik een orderbevestiging?

    Als de order is geplaatst, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. 

  11. Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

    Controleer dan even uw spaminbox. Mocht u nog steeds niks hebben ontvangen, neem dan contact op via ons contactformulier.

Levering

  1. Wanneer wordt mijn order geleverd?

    Bestellingen naar Nederland en België, geplaatst voor 15.00 uur worden, indien voorradig, nog dezelfde dag verzonden. 
    Voor alle bestellingen buiten Nederland en België bedraagt de levertijd circa 1 tot 6 dagen.

    België                              1 dag
    Bulgarije                     4 dagen
    Denemarken               2 dagen
    Duitsland                 1-2 dagen
    Finland                     2-4 dagen
    Frankrijk                   2-3 dagen
    Griekenland                6 dagen
    Groot-Britannië      2-3  dagen
    Hongarije                2-3 dagen
    Ierland                      2-3 dagen
    Italië                          2-3 dagen
    Luxemburg                      1 dag
    Oostenrijk                    2 dagen
    Polen                         2-3 dagen
    Portugal                    3-4 dagen
    Roemenië                3-4 dagen
    Slovenië                       2 dagen
    Slowakije                  2-3 dagen
    Tsjechiëc                   2-3 dagen
    Zweden                      2-4 dagen

    Voor bestellingen naar Nederland en België kan er gekozen worden voor normale verzending en spoedverzending.
    Voor bestellingen buiten Nederland en België kan er alleen gekozen worden voor normale verzending.

  2. Wat kost het om mijn bestelling te laten bezorgen?

    Afhankelijk van de grootte van de bestelling, gekozen verzendmethode en het gewenste afleveradres worden de verzendkosten in rekening gebracht. Voor het definitief maken van de bestelling worden de verzendkosten voor de bestelling getoond.

  3. Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
    Ja, u kunt het afleveradres veranderen voordat u op de pagina met betaalgegevens komt. Vink "Naar ander adres verzenden" aan op de bestelpagina. Voer het nieuwe adres in en klik op “Ga verder” voor opslaan. Het nieuwe afleveradres wordt weergegeven op de bestelpagina.

  4. Wat moet ik doen indien mijn bestelling niet volledig en/of correct is geleverd?

    Neemt u dan contact op via ons contactformulier. Wij proberen u zo spoedig mogelijk verder te helpen.

  5. Kan ik sommige items van mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

    Nee, er kan slechts één afleveradres per bestelling worden opgegeven. Als u wilt dat uw bestelling op meerdere adressen wordt afgeleverd, vragen wij u aparte bestellingen voor elke levering te plaatsen.